Blog z metamorfozami ze stardoll :)
thnx ;* super wyszla ^^starblackrock
Fajna, ale lepiej bez kokardy ;)
brzydsza ;/ wczesniej ladniejsza byla
Tak łatwo Ci krytykować jak nie podajesz nicku ?Może podasz to wtedy zobaczymy jakie TY robisz metamorfozy ?
Oni chcieli metamorfoze, a ty ??
thnx ;* super wyszla ^^
OdpowiedzUsuństarblackrock
Fajna, ale lepiej bez kokardy ;)
OdpowiedzUsuńbrzydsza ;/ wczesniej ladniejsza byla
OdpowiedzUsuńTak łatwo Ci krytykować jak nie podajesz nicku ?
OdpowiedzUsuńMoże podasz to wtedy zobaczymy jakie TY robisz metamorfozy ?