sobota, 10 lipca 2010

Metamorfoza

Przed :) 
                                                             Po :))

 I jak ?? Podoba się ??

Kto chce metamorfozę niech pisze w komentarzu !!
Jeśli nikt NARAZIE (do jutra) się nie zgłosi to zrobię metamorfozę innemu użytkownikowi, a raczej innej użytkowniczce (przypadkowej) .

                                                   To tyle. Pa  (jeśli ktoś wogule czyta mojego bloga)

2 komentarze:

  1. Blee przed i blee po ...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiesz robić metamorfozy ;/


    { Anonimowy pisze...

    Blee przed i blee po ... }


    popieram

    OdpowiedzUsuń

Oni chcieli metamorfoze, a ty ??